01.04.2012

Nålebinding blog - now we try writing it in english aswell...

Når jeg kigger bag kulisserne på bloggen kan jeg se at jeg har flere udenlandske besøgende på bloggen.
Derfor har jeg besluttet mig for at prøve på at skrive mine tekster på engelsk også, men da jeg ikke er så super god til alle de tekniske fraser på engelsk håber jeg I vil hjælpe mig, hvis der kommer nogle tekstfejl rundt omkring.

Jeg vil så småt begynde at skrive oversættelser til de tidligere indlæg på bloggen, så den kan blive for alle og ikke bare for dem der forstår dansk.

Fortsat god søndag derude!

-----

When I look behind the scenes of my blog, I can see that I have more than a few visitores from other countries.
Therefor I have decided to try and write an english text below the danish one, but as I am not so good in all the tenicqual phrases in nålebinding in english I hope you all will help me, it I write some giberish that is not to be understood - so I might have a chance to do better next time =)

I will start writing translations to the previous texts on the blog, so it can be read by everyone and not only by those that understand danish.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar