29.06.2010

How to: Oslo stinget

Navnene på de forskellige sting kommer fra det sted hvor man har fundet noget, fx en strømpe / sok i York.
Stinget som denne sok var lavet med er derfor blevet døbt York. Oslo er et andet sting, hvad der er fundet i Oslo kan jeg desværre ikke huske, men skulle der være nogen derude som ved det, så smid mig endelig en kommentar =)

Men her skulle der være en mulighed for at lære at binde Oslo stinget.

Oslo stinget er det sting de fleste lærer som det første sting.

Jeg har fundet nogle videoer, der viser hvordan man laver stinget, så hvis man ikke lige fanger det udfra den ene, så kan man prøve en af de andre.





Sanna-Mari fra Finland har også lavet en video til Oslo stinget, den kan findes her på Youtube.com under hendes profil: http://www.youtube.com/user/samato09

Jeg skal lige huske igen at gøre opmærksom på at det altså ikke er mig der har lavet videoerne, jeg har bare indsamlet dem.

1 kommentar: